Teraz jest 23 lut 2018, 13:15


Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lut 2010, 17:03 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lut 2010, 19:27
Posty: 189
Ok, dzisiaj rozkręciłem Escape XTR SPEED i porobiłem fotki. Najważniejsze różnice pomiędzy klasycznym modelem Escape.

1. Hamulec w obudowie silnika a nie w bębnie co powoduje, że wyciagarka jest bardzo cicha. Śmiem stwierdzić, że nie mieliśmy na serwisie nigdy tak cichej wyciągarki a naprawialiśmy większość modeli dostępnych w polsce.

Obrazek

2. Bęben posiada wytłoczenia zapobiegające skrzywieniu

Obrazek

3. Lina jest podwójnie zaczepiona do bębna co zapobiega jej zsuwaniu się, luzowaniu oraz przypadkowemu nawinięciu w drugą stronę.

Obrazek

4. Puszka przekaźnikowa jest całkowicie wodoszczelna, dodatkowo szczelny jest i przekaźnik i sterownik pilota bezprzewodowego. Pilot przewodowy posiada rozbieraną wtyczkę z zabezpieczeniem przed wypadnięciem z gniazda.

Obrazek

Obrazek

5. Niesamowita jest też szybkość, poniżej filmik z zwijania liny na zwykłym aku. Całą linę czyli 28 metrów XTR SPEED zwinął poniżej 2 minut mimo że z uwagi na spętlenie musiałem dwa razy zwolnić zwijanie. Jak słychać to odgłos uderzającej o podłegę liny jest glośniejszy od pracy wyciągarki. Oczywiście lina nie jest nawinięta idealnie ale musicie wybaczyć.

http://www.youtube.com/watch?v=GItZ3VN4xTc


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2010, 17:36 
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2010, 13:57
Posty: 39
Lokalizacja: Połaniec
Gadu-Gadu: 1254510
Samochód: Vitara X90
nie widzę filmika :roll:


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2010, 17:56 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lut 2010, 19:27
Posty: 189
Już jest, długo się wgrywał


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2010, 18:02 
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2010, 13:57
Posty: 39
Lokalizacja: Połaniec
Gadu-Gadu: 1254510
Samochód: Vitara X90
Zibi napisał(a):
Już jest, długo się wgrywał

faktycznie cicha wyciągarka :D
xtr speed od xtr róźni się tylko prędkością zwijania i przełożeniem :?:


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2010, 18:07 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lut 2010, 19:27
Posty: 189
Tak, dokładnie tylko tym. Wolniejszy XTR ma tylko wolniejszą przekładnię choć i tak jest ona bardzo szybka, mimo przełożenia 265:1 to prędkość jest 9 metrów na minutę.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 mar 2010, 18:36 
W temacie XTR speed dzisiaj robiłem próbne wyciąganie autka na luzie operując tylko lekko hamulcem.Niestety dodatkowe mocowanie liny do bębna kaleczy linę :o zagięło mi line w trakcie nawijania.Dla potencjalnych nabywców przed montażem windy zalecam aby przyszlifować trochę tą blaszke tak aby lina o nią nie kolidowała. :?: Poradżcie jakie jest najlepsze zamontowanie rolek ślizgowych, w poziomie wiadomo że na środku bębna a w pionie? lepiej aby były poniżej środka bębna mniej więcej dolnej krawędzi bębna czy na środku bębna ewentualnie wyżej.Chodzi o jak najlepsze nawijanie liny pod obciążeniem bez dodatkowych napinaczy i rolek oddalonych o np.1m (rolki zaraz przy bębnie)


Góra
  
 
PostNapisane: 04 mar 2010, 19:40 
Forumowicz

Dołączył(a): 13 lut 2010, 23:30
Posty: 34
Gadu-Gadu: 0
Samochód: suzuki
Może miałeś niedokręconą tą blaszkę? przecież ona ma może z 2-3 mm grubości a lina 9. Więc jeśli jest napięta to nie powinna dotknąć tej blaszki. Takie podwójne mocowania ma wiele wyciągarek i patent jest bardzo dobry, trzeba tylko pilnować, aby lina na początku szła z obciążeniem.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 mar 2010, 19:50 
Rolki ślizgowe mam zamocowane na środku może trochę poniżej środka bębna i nawijanie liny mi idzie kiepsko nawet na sucho a te 2-3 mm blaszki właśnie mi zachaczyły o line lina była nówka i bez nasączenia olejem :oops: olej zadany ale już po fakcie.:?: czy obniżenie rolek ślizgowych może poprawić układanie się liny.


Góra
  
 
PostNapisane: 04 mar 2010, 19:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lut 2010, 19:27
Posty: 189
Górna blacha prowadnicy rolkowej powinna wypadać w połowie wysokości bębna, a same rolki powinny być kilka cm przed wyciągarką. Rolki są ciut węższe i lina nie powinna dotykać boku bębna. Jęśli się nacięła to możesz ją skrócić troszkę, na końcówkę nakładasz wtedy końcówkę z liny energetycznej ( koszt 1 złoty).


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 mar 2010, 14:12 
Na razie rolki zostają kiedyś przy okazji się je obniży.


Załączniki:
dostęp do wajchy sprzęgła.JPG
dostęp do wajchy sprzęgła.JPG [ 79.7 KiB | Przeglądane 5647 razy ]
Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Theme created StylerBB.net
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL